Draai alsjeblieft je scherm in landschapsmodus voor de beste gebruikerservaring

Open menu icon
  • SP2014-Brand-Loyalty-Exterieur-3-HiRes
  • SP2014-Brand-Loyalty-Exterieur-14-HiRes
  • SP2014-Brand-Loyalty-Exterieur-16-HiRes
  • SP2014-Brand-Loyalty-Exterieur-23-HiRes
  • SP2014-Brand-Loyalty-Interieur-42-HiRes
  • SP2014-Brand-Loyalty-Interieur-3-HiRes
  • SP2014-Brand-Loyalty-Interieur-18-HiRes
Brandloyalty, 's-Hertogenbosch,
18-04-2014

Het gebouw van Brandloyalty is een herontwikkeling van het sombere gebouw waar jarenlang de PNEM gehuisvest was. Het gebouw werd gestript tot op het betonskelet. Het nieuwe lichte en transparante gebouw voegt zich in de historische omgeving van de 19de eeuwse architectuur aan de Koningsweg en het Bastion. Het vormt een “stepping stone” bij de nieuwe brug naar het Paleiskwartier. Een glazen hoofdvolume dat aan weerszijden lagere bouwvolumes heeft, met een tweede ritmische gevel van gemêleerd natuursteen. De verticale ritmiek, ingesloten door de witte betonbanden, een moderne interpretatie van de historische architectuur. Centraal in het gebouw brengt het atrium het daglicht diep het gebouw in en vormt de wenteltrap een spectaculaire eyecatcher.

"Let's uncover